MID SEASON SALE - Economisiți până la 60 % la articolele selectate CUMPARA ACUM
Cum să începi să alergi cu un cărucior în siguranță și fericit?

Cum să începi să alergi cu un cărucior în siguranță și fericit?

30. 9. 2022 7 min. de lectura

Ești o iubitoare de alergare și o proaspătă mamă în același timp? Strânge kilometri de alergare cu un prieten mic într-un cărucior! Cum și când să începeți, la ce să aveți grijă și puteți pierde în greutate?

In cele din urma! Înapoi pe pistă și în compania unui mic prieten. În primul rând, amintiți-vă că să alergați cu un cărucior este un pic mai greu! Desigur, este, împingi câteva kilograme în plus în fața ta. Dar nu vă faceți griji, avem sfaturi pentru a vă face alergările împreună plăcute și, mai presus de toate, sigure. Pe ce ne vom concentra în articol?

  • Cum să începi să alergi cu un cărucior?
  • Când este un moment bun pentru a începe?
  • Cum să alegi un cărucior de jogging?
  • Tehnica corectă de alergare?
  • Ce va ameliora durerile de spate?
  • Poți slăbi făcând jogging cu un cărucior?

Alergarea cu un cărucior - Cum să încep?

  • Mers rapid - Încearcă mai întâi mersul rapid pentru a te obișnui cu căruciorul din fața ta. Aceasta este o mare diferență față de alergarea clasică. Apoi treceți treptat la un ritm de alergare ușor.
  • Timpul este cheia - Unii bebeluși vor adormi fericiți în timp ce aleargă, în timp ce alții vor să privească afară și să observe împrejurimile lor. Fiți conștienți de nevoile copilului și adaptați timpul de rulare la dispoziția lui.
  • Lăsați căștile acasă - Din motive de siguranță, nu luați căștile la alergări cu căruciorul. Mai bine ascultă ce se întâmplă în cărucior.
  • Alegeți un traseu mai scurt - Încercați să vă deplasați prin casă în cazul în care micul prieten protestează sau ceva se complică. Dacă situația o permite, puteți rula traseul de mai multe ori!

Când să alergi cu căruciorul pentru prima dată?

Dacă abia așteptați să vă puneți pantofii de alergat și să alergați, așteptați o secundă. Potrivit medicilor, limita de vârstă minimă pentru un copil este de cel puțin 6 luni. După acest timp, bebelușul are deja o postură mai bună, ceea ce este foarte important din cauza posibilelor șocuri în timpul alergării. Înainte de prima alergare, consultați totul cu medicul pediatru pentru a fi sigur. Dacă cu adevărat abia așteptați să vă mișcați, începeți încet pe cont propriu!

Motivează-te cu o nouă ținută sport și echipează-te la Top4Running!

Îmbrăcăminte de alergare pentru femei

Cărucior clasic vs. cel pentru jogging

Pentru alergare, un cărucior de jogging este cea mai bună opțiune. Este stabil, ușor, poate absorbi șocurile, are roți mai mari cu un model pentru o aderență mai bună, are catarame de siguranță și, de asemenea, are frână de mână direct pe mâner. Acest lucru îi va oferi copilului dumneavoastră suficient confort și siguranță și vă veți putea bucura de kilometri de alergare. Copil fericit, mamă fericită! Triciclurile sunt, de asemenea, foarte populare. Unele pot fi chiar atașate la bicicletă.

Un cărucior de jogging este un fel de investiție mare. Gândește-te la un prieten de-al tău care vinde un cărucior sau verifică diverse bazaruri unde pot fi găsite la un preț mai bun. Cu toate acestea, este o investiție care dă roade - poți folosi căruciorul pentru sport și, de asemenea, pentru plimbări clasice. De asemenea, poate fi pliat cu ușurință, astfel încât să îl puteți descurca cu ușurință!

Asics_běžecké_boty_běhání

Tehnica de alergare atunci când alergați cu un cărucior

Mișcarea mâinii este foarte importantă și utilă în timpul alergării clasice. Ajută la menținerea stabilității și controlul asupra fiecărui pas și face alergarea mai eficientă. Când alergați cu un cărucior, tehnica de alergare se schimbă și puteți alege ce vi se potrivește mai bine - Puteți ține căruciorul fie cu o mână, fie cu ambele mâini.

  • În timp ce ții o mână, te ajuți cu cealaltă, ca în alergarea clasică. Vă recomandăm să alternați mâinile pentru a evita supraîncărcarea unei laturi. Cu aceasta metoda, este important sa reactionezi rapid la eventualele modificari ale terenului si sa ai mereu caruciorul sub control.
  • În cazul ținerii căruciorului cu ambele mâini, aveți mai mult control asupra căruciorului, dar pot apărea dureri de spate din cauza slăbirii. Încercați să nu vă sprijiniți de mânerul căruciorului și să alergați vertical.

Cum să ameliorăm durerile de spate?

Încerci să alergi drept, alternând brațele, dar încă te doare spatele. Cum să te ajuți de durere?

  • Alergați chiar și fără cărucior - Alergați uneori singur fără un copil mic. Îți va ușura spatele și mușchii și îți va aminti corpului de tehnica clasică de alergare. Gândește-te la el ca fiind timpul tău să te concentrezi doar asupra ta și asupra corpului tău.
  • Întinde-te - poți alege întindere clasică, elemente din yoga sau exerciții pentru mobilitate și flexibilitate. Tot ce ai nevoie este o saltea pentru exerciții și 10 minute din timpul tău.
  • Includeți antrenament de forță - mușchii spatelui susțin coloana vertebrală și vertebrele. Dacă aveți ocazia, faceți antrenament de forță o dată pe săptămână concentrându-vă pe mușchii spatelui. Dacă abia începi cu antrenamentul cu greutăți, apelează la un antrenor care vă va învăța tehnica corectă și vă va explica exercițiile individuale.

În caz de durere persistentă, vizitați un expert - un kinetoterapeut, care va relaxa mușchii rigidi și vă va oferi sfaturi cu privire la mișcarea adecvată.

TIP: Stii sa mergi la carucior? O combinație de alergare și exerciții fizice cu un cărucior la aer curat și într-un grup de alte mame. Găsește un grup în zona ta, îmbracă-ți hainele de alergare și mergi la mișcare!

Protahování_jóga_flexibilita_trénink

Alergați cu un cărucior și pierdeți în greutate

Puteți pierde kilogramele după naștere alergând cu un cărucior?

Răspunsul este DA, DAR...

Alergând, vei crește cheltuiala calorică și dacă este mai mare decât aportul caloric, vei slăbi. Cu toate acestea, cheltuiala energetică nu numai că rulează, ci include mult mai mult:

  • Rata metabolică bazală - Energia necesară pentru funcțiile fiziologice de bază (funcția creierului, a organelor sau ciclul menstrual obișnuit).
  • Rata metabolică în repaus - Energia pe care o cheltuiți în timp ce stați, vă culcați sau dormiți.
  • Metabolismul muncii - Energia pe care o cheltuiți în timpul activităților fizice - mers pe jos, alergare, exerciții fizice și alte activități.

După cum puteți vedea, nu doar activitatea sportivă este o cheltuială calorică. În plus, alăptarea este inclusă și în cheltuielile energetice. Este foarte consumator de energie și, datorită alăptării, kilogramele scad de la sine după naștere. Deci DA, alergatul este un instrument care vă va crește cheltuiala calorică și vă poate ajuta să pierdeți în greutate. Dar nu trebuie să te concentrezi doar pe asta, consumul de energie este, de exemplu, mersul cu un cărucior sau treburile casnice. Da, curatenia este noul cardio!

Echipați-vă cu bestselleruri de alergare la Top4Running!


SFATURI DE ANTRENARE