MAREA REDUCERE. Reduceri pana la 70% chiar acum! Cumpara acum
Lucram fara restrictii si livram ca pana acum
Livrare Contactless pentru siguranta ta maxima
Am extins termenul de returnare la 60 de zile
Mai multe informatii

Cum sa faci o reclamatie

Adresa pentru trimiterea reclamatiei:

Coletăria.ro - ID 99389678
Drumul Osiei 53-55
062395 București

  • Daca produsul este defect, nu il folosi, ci trimite-l inapoi imediat.

Pasul 1

Completeaza formularul de reclamatii online in rezumatul comenzilor.
Nu uita sa completezi IBAN-ul (contul bancar).
Dupa completarea formularului, iti va fi afisat numarul reclamatiei.

Pasul 2

Pune produsul in cutie impreuna cu copia facturii (sau numarul acesteia) si numarul reclamatiei scris pe hartie.
Cutia originala nu este necesara.
Produsul trebuie sa fie uscat si curat.

Pasul 3

Trimite coletul retur prin orice firma de curierat sau Prioripost. Sau preda coletul personal la adresa mentionata.
Achita taxa de transport retur.
Nu trimite returul cu plata ramburs.

Pasul 4

Te vom anunta pe e-mail atunci cand reclamatia va ajunge la noi.
Reclamatia va fi procesata in 14 zile si vei fi informat pe e-mail cu privire la solutionarea acesteia.